2011. október 18., kedd

Mini isler

Hétvégén megsütöttem a leges-leges legkedvencebb sütimet az ISLERT!!!!Isteni lett, aki a bolti Islereket is szereti annak feltétlen ki kell próbálnia!Igaz egy kicsit időigényes, de megéri az ízéjért és a rengeteg dicséretért, amit a vendégektől bezsebelhetünk!!!A recept természetesen Szofi blogjából :-)))

sárgabarack lekvárral és darált dióval

eper lekvárral simán, mandulával és kókusszal

Sárgabarack lekvárral és kókusszal
Judi köszi Neked és Anyudnak ezt a tuti receptet!!!!

4 megjegyzés:

  1. Húúú,de bedobnék most ebből párat!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Eduskám, nagyon szívesen!Valóban elég macerás, főleg, hogy nálunk szempillantás alatt el szokott fogyni!Gondolom Nálatok sem tartott sokáig :)

    VálaszTörlés
  3. Pillanatok alatt bedobtuk, voltunk is rá szép számmal ! :-)Biztosan fogok még csinálni!!!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg isteni volt:) Én azon szerencsések közé tartozhattam, akik a "bedobok párat" pillanat után még egy "hazaküldős" csomagot is kaptam... Nah itthon sem romlott meg, arról gondoskodtam :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...